Selinnnxx merhaba 🥹 çok geçmiş olsun benim şu an 16.haftadaym bebekte ağır anomaliler vardı amniyosentez sonucu çıkana kadar 18 olurum heralde 🥹 çok zor oluyor mu bu haftada düşük yapmak nasıl gelişti acaba çok korkuyorum. Bir düşüğüm olmustu ama 10.haftadaydım o zaman şu an büyüdü diye çok korkuyorum bir de terminasyon mu oldu yoksa kalbi durmuş muydu sizin😔