Selinnnxx Kızlar 10 gün önce 18 haftalık bebeğimi ölü doğum yaptım sonrasında parça kaldı kürtaj yaptılar hala kanamam bitmedi bazen pıhtılı geliyor normal mi sizce kürtajımı devlet hastanesinde asistan yaptı hiç güven vermiyordu acemiydi bir de uyuşturmadan yaptı rahmime zarar vermiş mıdır?
tahamommy Selinnnxx geçmiş olsun 2 kere kürtaj oldum biri özelde biri devlette ikisinde de 1 aya yakın kanamam sürdü her seferinde kontrole gittiğimde normal diyorlardı, sizde bi kontrole gidin hatta başka doktorlara da gidin ben soruyodum parça kalmış olabilir mi falan diye yok normal dediler
haticeycsy Selinnnxx merhaba 🥹 çok geçmiş olsun benim şu an 16.haftadaym bebekte ağır anomaliler vardı amniyosentez sonucu çıkana kadar 18 olurum heralde 🥹 çok zor oluyor mu bu haftada düşük yapmak nasıl gelişti acaba çok korkuyorum. Bir düşüğüm olmustu ama 10.haftadaydım o zaman şu an büyüdü diye çok korkuyorum bir de terminasyon mu oldu yoksa kalbi durmuş muydu sizin😔
Assllllllllll Ben de 26 haftalık ölü doğum yaptım,14 gün oldu,hala kanamam devam ediyor,kontrole gittim doktor normal olduğunu söyledi,siz kontrole gittiniz mi
Assllllllllll Selinnnxx benim 12 saat açılma olmayınca isteğe bağlı sezeryan oldum, 15 gün oldu hala devam ediyor
omerimaskim Kürtajdan sonra iki haftaya yakın kanamam oldu benim. Sizin haftanız da büyükmüş. Rahim kalanı temizliyor yenileniyor korkmayın.
Assllllllllll Selinnnxx bence kontrol zamanınız gelmiş,kontrole gidin mutlaka baksınlar parça kalmış mi diye,doktor bana 2 ay sonra gebelik düşün dedi
Benimennembirmelek Selinnnxx kürtajdan sonra bir süre korunmak gerekiyor bildiğim kadarıyla Rabbim tekrar nasip eder merak etme Rabbim gönlüne göre versin ayrıca meleğin için de başın sağolsun