yeni_anne2 Bak o refleks Yenidoğan bebeklerdeki birçok refleksten biri de moro refleksidir. Moro yani “sıçrama” refleksi, yenidoğanların tamamında olan ve doğuştan gelen bir reflekstir. Sinir ve kas sisteminin koordinasyonunu gösteren bu refleks, doğumdan belli bir süre geçtikten sonra ise kaybolmaktadır. 6aya kadar geçiyor dua oku bol bol odana kuran var değilmi allahın izni ile reflekstir emzik veriyormusun ben verdim alıyorsa uykuda sadece verebilirsin