yeni_anne2 Hayattan soğudum resmen 4 aylık zar zor güç bella uyutuyorum sonra hop irkilip korkuup ağlıyor uyumuyor sonra da hayatımın en zor zamanlarını geçiriyorum o kadar zor durumdayım ki sürekli ağlıyor uyumuyor irkilip bas bas bağırıyor 😭
-rabiss54- yeni_anne2 yanlış anlamazsan subyen muskasi veya korku muskasi yaptır bebeğine benim kızımda oyleydi yaptırdım taktım şimdi korkmuyor öyle sicramiyor uykudan
Bicirik2025 yeni_anne2 suan size ihtiyac duyuyor cunku korkuyor. Ben yanindan ayrilamamaya gayret gosterin derim. Cunku bu durum zannrttiginiz gibi sorun degil normal bir durum.. yuruyemediginizi ve bulanik gordugunuzu dusunun. Daha once hic bulunmadiginiz bir odada bir kac yabanciyla berabersiniz. Herkes korkar bebek olmaya gerek yok.
yeni_anne2 -rabiss54- evett canım estağfurullah ne yanlış anlaması bugun annem yapıcam dedi inşallah bende de ışe yarar
yeni_anne2 Bicirik2025 zatenn onun kapısının önünde yatıyorum ben artık asla yanlız kalmıyor uyandıktan sonra hemen yanındayım kucağıma alıyorum sakinleşmesını sağlıyorum
KLORAKHANIM yeni_anne2 sıçrama haftadı yarım kundak yapabilirsin uykuya geçerken, sagını solunu destekleyebilirsin