Ozzz41 tesekurler yazdıgın ıcın baya olmustu gezerken gordum postunuzı benımde aynı ped veya kılotta yok ama sıldıkce hafıf pembe kahve gelıyo doktor kese etrafı veya rahımde kanama yok endıselenme rahımde pıhtı olur dedı. 9 haftadayım 10 yaklaşıyorum bıkac gune bel agrısı kasık agrısı bazen karın agrısı oluyor kabızlkk gaz sorunu sızce de olmusmuydu ınternete bakınca cok kötü seyler yazıyorda😊