Bende bu sorunun yaşıyorum çıkartalı 6 ay oldu hamile kalmadım doktora gittim bütün kontrolü yaptırdım eşim de yaptırdı kontrollü hiç bi sorun yok deriler akşina bırakın dedi doktor ama ben çok stres yaptığım için öbür ay süt hormonlarım artmış o yüzde de olmaya bilir çocuğun dedi şuan aksina bıraktım bu ay umitlim bakalım inşallah güzel haber alırız.🐣