Ozgemlym teachermomyy23 bence nakliye sırasında sıcakta falan kaldı onlar arkadasım baska bisey bilemiyorum 😊
miniminibebek teachermomyy23 benım de gebeliğin başından beri aldıklarımda oldu :( bi de zar zor sadesini buluyordum s*taş marka ne zaman alsak bozuk çıktı hepsini attım eşim bulabilirse sadece içim marka almaya çalışıyoruz
teachermomyy23 miniminibebek bende sadece içim aldım ama onlarda bozuk çıktı canım midem bulandı bu yüzden kefirden
miniminibebek teachermomyy23 hadi ya 😆bende de içimler sağlamdı valla midem bulansana içiyorum bebiş kilo alsın diye iki gündür bitti içmiyorum dşye vicdan azabı çekiyorum
teachermomyy23 miniminibebek önceden bulanmıyordu taki bozuk olanlar denk gelene kadar tiksinti oluştu 😂😂
Talentedmom Ciceklerrrr ben meyveli olanı aldım bir baktım içinde ne ararsan var şeker katkı maddesi vs daha da almam meyveli sade için
Pink29 anneoluyorumm13 merhaba 22.haftada adak yukarı kaç kılo olmalı bır bebek ben debunları tüketmeye çalışıyorum bakalım yarın kontrolde kılosunu soracağım😀