1anne1bebek Nazli67 allah analı babalı büyütsün canım Meryem ana otu ne alaka bilenler bi açıklayabilir mi
Nazli67 1anne1bebek amin canım. Yumru şeklinde bi ot Doğum başladığında sancı geldiğinde onu suya koyuyorsun niyet edip dua okuyorsun Fatiha inşarah ayetel kürsi dualarını. Ot suyun içerisinde açılmaya başlıyor o açıldıkça Doğum yapacak kişininde açılması oluyor hızlanıyor. Doğumdan sonra hemen Sudan çıkarmak gerekiyor ot Sudan çıkınca tekrar eski halini alıyor
tuubiy Nazli67 ne kadar hoş yazmışsınız teşekkür ederiz ♥️ Allah herkese bu güzelliği nasip eylesin, aklı çoook ömrü uzun, hayırlı, bereketli olsun miniğin 😊 bize de sağlıklı, huzurlu, hayırlı doğumlar 🙈🤰🏻
Nazli67 tuubiy amiiinnn güzel duaların için teyzesii 🥰 bütün hamilelere ve bebeklere sağlık sıhhat versin rabbim 🙏🏻
Nazli67 Aysktr ben egzersiz yapmadım yürüyüş ve çömelme yaptım onları instagramdaki ebeler sürekli söylüyor videolu anlatımları var bide pilates topunda zıplama ve daire çizme hareketi yaptım kasıklar ve pelvis kasları için çok iyi. Ben faydasını gördüm ve kesinlikle tavsiye ediyorum hatta bebeğimin indiğini hissediyordum son haftalar. Ağrı oldu yaptığım hareketlerden sandım doktora sordum hayır bebeğin iniyor baskı yapıyor hareketlere devam edebilirsin dedi
Nazli67 Zeyynp ılık duş al kendini iyi hissediyorsan yürüyüşe çık merdiven in çık canım. Bebeğinin hazırlanmasına yardımcı ol annesi 🥰
SevgibiR Nazli67 gözün aydın 💟 bnmde sancim hiç bişi çıkmıyor acaba bu dogmucak mi diyorum demek ki doğuyormus 😬
Nazli67 DuyguDuman yanında mutlaka birileri olacaktır canım veya bi komşuna falan emanet edebilirsin. Biz yanımıza aldık arabada bıraktık Doğumdan sonra eşim indi arabadan çıkardı
Elvn Nazli67 ay cok gzl anlatmssin canm Allah anali babali buyutsun ins bebisinzi darisida dogum yapcak herkese ve bana 🤗
Aysegul22 Nazli67 canim rabbim saglixakla buyutmeyi nasip etsinn cok sevindim meryem ana otunu cok duydum neaan ve nasil kullaniyosun meryem ana otunu
Nazli67 Aysegul22 amin canım ☺️ Doğum başladığında sancı geldiğinde onu suya koyuyorsun niyet edip dua okuyorsun Fatiha inşarah ayetel kürsi dualarını. Ot suyun içerisinde açılmaya başlıyor o açıldıkça Doğum yapacak kişininde açılması oluyor hızlanıyor. Doğumdan sonra hemen Sudan çıkarmak gerekiyor. ot Sudan çıkınca tekrar eski halini alıyor
Merakli1anne Ayy Masaaallah .Imrenerek okudum vallahi.Rabbim güzel günlere saglikla imanla büyütmeyi nasip etsin prensesinizi💐 Bizde 25+3 deyiz.Plates kısmı dikkatimi çekti. Acaba kendiniz mi yaptınız? Kaçıncı haftada başladınız? Merdiven inip çıkmayı da baştan beri yapmaya çalışıyorum ama faydası oluyor mu gerçekten?
Nazli67 Merakli1anne amiiinn canım çok sağol 🙏🏻 Pilatesi kendim yaptım instagramda ebeayşe var onun videolarına bakmanı tavsiye ederim. Topun üzerinde daire çizme hareketini çok yaptım. Yürüyüşün merdiven çıkmanın tabiki faydası var kaslar harekete geçiyor Doğuma kadar hazırlanıyor. Açılmayı beklerken sancılarım nst de en fazla 50 ye vurdu ama ona rağmen açılmam oldu ebeler çok şaşırdı. Bu kadar az sancıya açılman çok iyi dediler