Kanye bitanemm hakkını helal et vallahi ben de yazımın baya uzun olduğunu gönderdikten sonra fark ettim ama hepsini okumuşsun seni içine de çekmiş çok sağol 🥹
Baban için başın sağolsun Rabbim cennetin en güzel köşesini versin inşallah 🤲🏼🤲🏼
Evet dediğin gibi her gece dua ediyorum, her ezan duyduğumda dua ediyorum en az günde 3 defa… Herkes negatif düşünüp belayı kendine çekme diyor sanırım düşündükçe bize geliyormuş 😔 bugünden itibaren bunu öğrendim artık aklıma getirmemeyi başarıyor gibiyim