ppmerlina aynı şeyi ben de yaşıyorum evet hayatımı çok fazla etkilemiyor (çok şükür) ama her gün düşünüyorumdur bunu. Bende de doğumdan sonra oldu bebeğimin bensiz kalma düşüncesiz mahvediyor beni. Çok fazla kalp krizi geçiren, yolda yürürken aniden elektrik akımına kapılan insanlar bir sürü şey resmen Allah bizi koruduğu için yaşıyoruz yani tedbir sıfır yolda karşımızda yürürken belki da önümüzden geçip gidenler suç makinesi bilemiyoruz. Geçenlerde ben de bu tarz bir post açmıştım akrabam çok basit bir ameliyat olacaktı narkoz bile verilmesi gerekmeyen bir ameliyat, daha ameliyathaneye girer girmez kalp krizi geçirip vefat etti panikten. ilaç vs hiçbir şey verilmemiş işin garip tarafı bu işlemden önce ekg çekilip bakılmamış bile kadın bir hiç uğruna gitti devlet hastanesine çok güvenirdim artık güvenemiyorum kimseye bu olaydan sonra hepimizde bir hastane travması oldu…