guloztk1 YYaseminn yine en hızlısı ve hijyenik olan jilet. 37. Haftayim şuan. Haftaya agdaya gidicem Allah’ın izniyle 😂😂
esozturk1 @AybenYB ya aslında bakıcak olursan lazer daha acılı ama bi süre sonra alışıyorsun 😂😂 ağda da öyle olur devamlı yaptırınca sanırım 😀
AybenYB esozturk1 aynen öyle valla da benim etrafımda lazer kullanan kimse memnun değildi bir süre sonra geri çıktı tüylerim falan dediler ondan pek para veresim de gelmedi 😂