Hashasim2020 Kiraz63 ben de aynı durumdayım canım ilk gebeliğimde boğa gibyidim bu sefer inanılmaz halsizlik oldu inşallah geçer hepimizin valla
Karumrysa Arkadaşlar bugün doktora gittim kesenin yanında kanama var dedi yatmamı söyledi bir de donaxyl fitili verdi kullanan var mı
tubalici Hilaldmrci Tabii ki hâlâ kasıklarımda ağrı oluyor, 7.haftadayım. Bebek yerleştiği için normal olduğunu düşünüyorum. Böyle adet sancısıı gibi
Semacdrc Haftama girdim bendede geniz akıntısı başladı yemek yiyemiyorum tansiyonum şekerim düşüyo evde bayılcak kalcam diye panik yapıyorum hiç halimde yok yemek yapayım
Ftmnr10 Semacdrc bende de durumlar aynı ama ben diş ağrısından yemek yiyemiyorum tansiyonum çok düşüyor başım ağrıyor dişim çok ağrıyor nolucak böyle bilmiyorum ama bu gün gittim kontrole herşey yolunda çok şükür