Ftmnr10
Bu bi süreç. İçimizde bi can büyütüyoruz, bu tarz şeyler yaşamamız o kadar normal ki. Ben normal hayatıma devam etmeye gayret ediyorum, bunun normal bi süreç olduğunu, bazen yalpalayacağımızı bilerek.. sonucunda sağlıkla bebişlerimizi kucağımıza alalım da bunlar hep unutulur. Kolaylık diliyorum size de🌸