Srfblt Rabia8998 serklaj işleminde benide komple uyuttular genel anesteziyle, odama geldiğimde uyandım hemen hafif dozda veriyorlar sanırım.
Srfblt Rabia8998 çok geçmiş olsun, kendinizi hiç korkutmayın hemen olup biten bir işlem sonrasında da ağrı, sızı, acı vs olmadı bende belki değişiyordur bünyeden bünyeye göre, ama ne güzel erken haftada olup da önlem alınacak 😇
Rabia8998 Srfblt çok teşekkür ederim inşallah kolaylıkla geçer birazcık hunilesme olmuş ondan korkuyorum Allah’a emanet artık
Srfblt Smypksy erken haftada yaptırmışsınız ne güzel yinede sürekli yatmanız gerekiyor mu acaba, doktorunuz öyle bir şey söyledi mi yoksa gündelik hayata devam edebiliyor musunuz?
Smypksy Srfblt bu hamileliğim daha kolay geçiyor. Oğlumda hamileyken hep yatmıştım. Şimdi ise günlük hayatıma devam ediyorum çalışıyorum şuana kadar hiçbir sorun olmadı.
Atnc Srfblt benim ikinci gebeliğim ilk bebeğimi 2023 de 22 haftalık kanama ile 8 saat sancı çektim suyum geldi acil sezeryana alındım 2 gün yaşadı vefat etti. O yüzden de bu gebeliğim de 12.haftada Serklaj oldum Rabbim vakti zamanında sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin hepimize inşallah 🙏 Allahtan ilk gebeliğiniz de farkedilmis ☺️
Srfblt Atnc başınız sağ olsun, bu evladınızı Rabbim size bağışlasın inşallah 🤲🏻😇 benimde farkedilmeseydi öyle olacakmış 22 haftalıkken farkedildi 2-3 haftaya ağrıyla doğum için gelirdin dedi ameliyatımı yapan perinatoloji doktorum
Atnc Srfblt amin inşallah Allah razı olsun 🙏 Allah korusun çok şükür ki farkedilmiş dikkat edin kendinize ☺️💐
Srfblt Atnc evet farkedildi çok şükür doktorum hemen başka yere sevk etti yoksa kayıpla sonuçlancaktı aniden, sizde dikkat edin iyi günler 🥰
ozgeserin Atnc canım benimde bir kaybım var 19 haftalık atılmıştı dikiş ama suyum geldiği için 25 haftada doğum yaptım yaşamadı bebeğim. Bunda 12 haftada tedbir amaçlı atıldı ikiz hamileyim 35 haftaya geldik çok şükür
Atnc ozgeserin çok geçmiş olsun Sizinde başınız sağolsun. Rabbim sağlıkla vakti zamanında bebeklerimizi kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏 💐