Nur_kybs beni tarif ettin ☺️ bende 36 haftalık oldum iyice ağırlaştım biri yanımda olsa da yardımcı olsa keşke diye içimden geçiriyorum sürekli, o kadar yorgun hissediyorum ki kendimi hiçbir şey yapmasam bile çok yorgun hissediyorum ama bunu kocama anlatamıyorum o daha da yoruyor artık doğsun da rahatlayım diyorum ama nerde o zaman da uykusuzluk yine yorgunluk biz kadınlara rahatlık yok 😔