Semy1991 Benim de 17 aylık kızım var 25 haftalık hamileyim, son ayların yaza denk gelmesi beni ekstra yoruyor sanki bir de kızımı da ihmal etmek istemiyorum elimden geldiğince onu dışarı çıkartmak istiyorum ama o arada baya yoruluyorum. Bebişlerimizi sağlıkla ve vaktinde kucağımıza alalım inşallah gerisi hallolur diye düşünüyorum