Paramedikelif çok teşekkür ederim evet üç doğumum da farklıydı üçüncü doğumum daha hızlı gerçekleşti öncekilere göre ilk dogumumda suyum gelmisti yatış yaptılar suni verdiler acilmam olmamisti sancım oluyordu iki gün hastanede çektim zor geçti ama ilkti tecrübem yoktu sakin kalmam gerekirken çok yiprattim kendimide bebegimide dikişim fazla olmamıştı ilkte ikinci doğumum sancım geldi öyle gittim hastaneye iki santim acilmam vardı yavaş ilerliyordu acilmam sancım geldikçe sakin kalmaya çalıştım bu sefer tecrubeliydim derin nefes alıp veriyordum kızımın pozisyonu yandi karnıma baskı yaptı ebeler dikişim biraz fazla oldu 🤭 ama bu üçüncü doğumum ikisine göre çok çok rahat gecti dikişim olmadı acilmam hızlı ilerledi bu yönden çok şanslıydım Rabbim herkese kolay doğum nasip etsin inşallah 🤲🏻 hiç stres korku yapmayın emin olun ne kadar sakin kalırsanız doğumunuz o kadar kolay olur