Günaydın güzel anneler ve anne adayları herkesin dediği gibi benimde buraya doğum hikayemi yazmak nasip oldu çok şükür 🤲🏻
Mayıs 28de kontrol için gittiğimde bebeğimin suyu azaldığını öğrendik doktorum perinotojiye gönderdi orda da detaylı bakılsın suyu azalmissa yatış verio dogumunu başlatacağız dedi gittim orda da aynı şeyi söyledi nst çekildi bu sefer hiç sancı çıkmadı normalde her gittiğimde aralıklı sancılarım çıkıyordu aksine o gün hiç sancı çıkmadı çok şaşırdım bende hem heyecanlıyım kavusacagim için hemde çok korku vardı üzerimde çok stresliydim yatisim yapıldı damar yolu açıldı ama suni sancı vermediler nst ye bağladılar tekrar saat 16.00 di ara ara sancı gelmeye başladı ben şok 😂 Allah a o kadar dua ettim suni sancı almadan kendi sancım gelsin diye neyse ara ara sancım artmaya başladı kendimce dk tutuyordum gerçek sancılarım diye baya sıklaştı hemşire kontorle geldi nst de sancıyi görünce senin sancın mi var dedi evet dedim açılmama baktı 2 cm acilman var öyleyse bekleyelim suni veremeyelim dedi öyle böyle sancım giderek arttı bir saat sonra tekrar kontorle geldiler 4cm olmuştu sancım baya sıklaştı artık dayanamiyorum diyordum tekrar kontrole geldiklerinde 6cm olmuştu ve dogum odasına aldılar ben sancım başladığından beri hiç oturmadim sürekli yürüdüm siklastiginda comeliyordum tuvalete oturur pozisyonda beni rahatlatıyordu oyle derin nefes alıp veriyordum tekrar kontrol yapıldığında artık doğumu başlatalım dediler ondan öncesinde lavaboya çıkmıştım nişanım gelmisti lavabodayken hazırlıklar yapıldı sancı her geldiğinde ıkın diyorlardı üçüncü ıkınmadan sonra bebeğim doğdu ne sancı ne ağrı ne sızı hepsi bebeğimin doğumuyla geçti bitti dünyalar benim oldu o an o kadar rahatladım ki anlatamam. Neyse bebişim doğduğunda suyu azaldığı için oksijensiz kalmışti kucağıma verdiler emzirmek için gücü yetmedi nefes alıp vermekte zorlanıyordu emziremedim götürdüler iki saat kuvese aldılar bebek odasinda doğum odasına saat gece 12 de almislardi tam 1de doğumum oldu dikişim olmadı üçüncü doğumum bu iki kızım bı oğlum oldu Rabbim her annenin yardimcisii olsun inşallah hiç dogumdan korkmayın sancı zor dayanailmaz olabilir ama hepsi geçiyor emin olun buna önemli olan yavrularımızı sağlıkla kucagimiza almamız bugünler için sonsuz şükür ediyorum 🤲🏻🥲 hepinize hayırlı sağlıklı doğumlar diliyorum varsa sormak istediğiniz cevaplayabilirim. Bu arada şunları da ekliyim doğumum olmadan bı gün öncesinde parka çıkmıştık baya bı yürüyüş yaptım kendimi fazla yordum eve gelip sıcak duş alıp 15 20 taneye yakın hurma yemiştim 😂 kontrolüm var diye doğumum başlasın istedim doktora gitmeden çünkü haftam geçiyordu artık korku vardı suni verirler doğum olmaz sezeryana alirlar diye neyseki yediğim hurmalar yaptığım yürüyüşun faydası oldu Rabbimin hikmeti iste yatisim yapıldı kendi sancım geldi bu yüzden çok şanslıydım 40+4 hafta 29.05mucizeme kavuştum 🤲🏻🥰