meryys 1/-1,5 ay önce benim de bebeğimin kalbi durdu. 3. kaybimdi Kan sulandirici kullandık ama genetik test sonucunda 2. Ve 16. Kromozomda trizomi çıktı Yani yaşaması imkansızdı. Kadersel, bölünme esnasındaki şanssızlık işte. Karyotip analizinde kız olduğunu öğrendim. İsmini koydum, kalbimde büyümeye de yaşamaya da devam edecek napalim… Şimdi korkuyorum. Genetikci rahmi dinlendirdikten sonra denemeye devam, sizle ilgili durum değil dedi. Bir de gel bana sor daha olmayan bir şeyi kaybetme korkusu nasıl oluyor ya da yine başıma gelir mi korkusu… Ne zormus, insan konuşmaya yazmaya yoruluyor artık