meryys çok geçmiş olsun kuzummm yüreğinin acısını anlayacak yüzlerce binlerce anne var burda asla yalnız değilsin 😟 ben de yaşadım aynısını , aralıkta kürtaj oldum benimde yavrumun kalbi durmuştu aynı şekilde , martta tekrar hamile olduğumu öğrendim ve amh düşük yani . Bol bol avokado muz yedim , ekmek şeker süt yasaktı . Biraz dikkat etmeye çalıştım . Folik asit kullandım planlama sürecinde.Ayrıca demir ve d vitamini . Şuan 15 haftaya geldik ama benim de hep yüreğim ağzımda o korku sürüyormuş biraz … bu hamileliğimde kan sulandırıcı da kullanıyorum , pıhtılaşma çıkmadı çok şükür ama ilk bebeğimde gelişim geriliği olmuştu doğuma kadar kullanacaksın dedi … Rabbim size de en güzel zamanda nasip etsin en güzel şekilde 🤍