Devlet hastanesinde Emre köleye gitmek istedim her seferinde öğrenciler vardı kendini göremedim. Öneriler üzerine rahşan hanıma gittim ilgili görmedim çikolata kistimi basit kist olarak gördü ve muayenesi inanılmaz kısa. Bir yakınım ona takipli gebe olmasına rağmen doğum tarihini bile kendisi verdiği halde izne ayrılmıştı doğuma birkaç gün kala o yüzden gitmedim bir daha. Başkentte Fatih beye gitmiştim önceki hamileliğimde kırıcı ve sert konuşuyor ama detaycı üsluptan dolayı gitmek istemedim zaten hamileliğim devam etmedi. Şu an tekrar hamileyim özel klinik Mehmet çetine gidiyorum çok ama çok memnunum sizi ilgi ile dinliyor her sorunuza cevap veriyor özel numarasından istediğiniz zaman yazıp arayabiliyorsunuz size dönüş yapar yardımcı olur. Hep motive edici ve yapıcı konuşur şu an ona takipliyim kendisinin hastası ve gebeside çoktur bu arada cihazı Alanya genelinde bulunan son teknoloji cihazdır ultra detaylıdır.