Edanurptr ben Nisan ayında Anadolu hastanesinde vajinal doğum yaptım. Doktorum Serhat Yıldızdı çok tecrübeli ve tatlı dilli bir doktor. 39 haftaya kadar Rahşan hanımda takipliydim. Devlette doğurmayı planlıyordum. Bayram haftası acilden kontrol için giriş yaptım doğumhanedeki ebeler çok ters davrandılar, bir şeyin yok neden geldin dediler, azarladılar. Bende son haftamda ani bir kararla Serhat beye geçtim. 52 bin doğum ücreti ödedim. Pahalı evet bence kesinlikle değer. En basiti bebeğimin kafası kanala yamuk girmişti elliyle onu düzeltti. Bebeğim iriydi dikişlerim oldu onları çok güzel dikti. Ben yine doğum yapacak olsam Serhat beyi tercih ederim.