Bugün gebe okuluna gittim. Yarına randevum var 36+5 haftalığım ebeye yarın çatı muaynesi yapılır mı diye sordum bu haftada çatı muaynesi yapılmaz dedi su gelişi kanama koyu akıntılar olmadıkça hiçbir doktorumuz yapmaz dedi zaten bende doktoruma açıklık bakcak mısınız diye sorduğumda gerek görmüyorum bu haftalarda demişti. Ebe sancıların beş dakkaya bir düştüğünde hastaneye geldiğin zaman Nst de aşırı sancı çıkarsa doğum yapıcını kestirirsek açıklık bakarız dedi böyle olan var mı ?