İyi akşamlar kızlar bugün doktor kontrolümüz vardı. Ve çati muaneside oldum. Hiç korkulcak gibi değilmiş. Doktorumdan çok memnunum ilk başta benimle konuştu kasma kendini rahat bırak diye. Bende dediğini yaptım hiç acımadı bile. Sinek ısırıgı gbi biseydi. Normal herşey dedi. Normal gözüküyor dedi. Açılma falan yokmuş. Bı risk olmayınca ani bişey olmayınca sezeryana almiyom Şimdiden soyluyeym dedi. Bunları biliyodum Ben zaten normal doğumdan yanayım. Bu arada bebisimde 2.700 gram olmuş. Siz bu hafta kaç gramdiniz 🧿 Çati kontrolünden korkan varsa bilgilendirmek istedim