Bardha bana da takip eden drum asagida demisti ama detay vermemisti daha sonra 20 de detaylida dr asagi yerleismli ama 2 cm var kapatmiyor dedi bende korkmustum ama cok sakin yaklastilar yukari cikacaktir mutlaka dedi kendi drumda ayni sekilde soyledi kanali kapatmiyorsa sikinti yok gozuyle bakiyorlar bu arada ben yurt disindayim dr turk ama ayrintili yabanviydi ikisi de cok sakin ve guvenli yaklasti. Bence stres yapmayin kanama veya baska sikayetiniz yoksa sorun degil 🙏🏻 ben dusunmuyorum artik bir sikayetim olmadigi icin kendimi strese sokmuyorum 🙏🏻