Powerpuff23 her doktor farklı söylüyor canım ben detaylıya profa gitmiştim 8. Aya kadar bakılır dedi, kimisi 28. Haftaya kadar çıkması gerekiyor diyor kimisi 34. Haftada bi gittim çıkmıştı diyor en güzeli stres yapmadan bol bol dinlenmek, ben aşağıda olmasının sadece sezeryan sebebi olduğunu duymuştum o kan kaybı vs yapışıklıktaki riskler arasında, kötüyü düşünme canım en güzelini düşün ve bebeğinde konuş strese sokma kendini, olacak olanın önüne geçemeyiz içeriye müdahalemiz yok sonuçta dualarla güzel enerjileri kendimize çekebiliriz diye düşünüyorum ❤️ nerdesin ve hangi doktora gidiyosun buarada