Meltemyk Ervahayal be hiç takip etmedim doktorum adet tarihimi geç tarihe çekti doktorum geç yumurtlama olduğunu söyledi sen o günleri takip etttiysen güzel işte test yaptın mı
Ervahayal Meltemyk inşlah canm iki kızım var gönlümüz hayırlısıyla sağlıklınbi şekilde erkek evlat istıyor artık kızda olsa bebek düşünmüyorum rabbim nasip eder inşlah
busetekerr Meltemyk Geldim kız 🤣 11 Haziran verdiğim kan 29.3 çıkmıştı dün verdiğim de De e nabizda >1000 yazıyor nasıl sence
Meltemyk busetekerr valla süper 😂😂 ay çok sevindim Wallahi Allah kucağına almayı nasip etsin 😂😂değerin çok iyi artmış bi iki güne keseni de görürsün
busetekerr Meltemyk İnan bende çok sevindim bu kadar artacağını tahmin edemedim 400-500 olur en fazla demiştim ama binden fazla çıkmış Ay Allah razı olsun inşallah Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın 🙏🏻❤️🌸
Meltemyk busetekerr çok güzel artmış bin olması normal her iki günde bir iki katına çıkmış 😂 stresten sıkıntıdan uzak dur 😂 aminnn inşallah
busetekerr Meltemyk stres benim ikinci adım ama olsun bakicaz artık birde 2 yaşında sendromları ile uğraştığım bir oğlum var bakalım nasıl olacak 🙏🏻🤣🌸
Meltemyk busetekerr ahahahaha Allah yardımcın olsun o zman sağlıklı da bi kızın olsun inşallah 😂😂 sen stres yapmada kim yapsın bide evde var hemde erkek 😂😂
busetekerr Meltemyk Allah razı olsun Rabbim sesini duysun da bir kız evlat nasip etsin inşallah ❤️🙏🏻Erkek beni bitirdi vallaha perişan etti ama olsun evlattir şükür 🙏🏻🤣
Meltemyk busetekerr benimde kızım olucak bu erkek annelerinin dertleri yüzünden bende hep kız istiyordum ilk kız olsun ki korkmiyim Bidaha yapmaktan 😂
busetekerr Meltemyk Ay çok güzel vallaha bende hep ilk kız istiyordum da çok şükür rabbim erkek nasip etti olsun artık dayanıyoruz bir şekilde 🥰🤣