Esraknr bende devlette yaptirdim benim sürecim cok hzlı oldu beklenen adet tarihimden erken adet oldum hemen raporumu vs cıkardilar hic ugrasmadm nasıl oldu bende anlamadim bi anda😂 toplam 2 hafta sürdü raporlu 55bin hastaneye ödedik ilaclarada raporlu 13bin ödedik taze transferim negatif oldu dondurulmus embriyolarim var onlarla 2 adet sonrasi tekrar deneyecez sürec bence hastaneden hastaneye cok farkediyor benim hersey cok hzlı oldu ben cok memnun kaldm