Esraknr benimle aynı anda devlette yaptırdı arkadaşım. O dört yıllık evliliğini tamamlamıştı. Devlet hastahanesinde yaptırmaya hak kazanmıştı ( devletin böyle bir şartı var) ve ilk çocuk olması lazım) Ve tek avantajı şehir hastahanesine tüp bebek merkezi yeni açılmıştı ilk hastalarındandı. Ben 89 bin öderken o sadece 8 bin lira ödemişti. İlaçlar hariç tabikide. Ve ilaçları indirimli alıyordu %30 kadar. Çokta güzel ilgilenmişlerdi şu an doğum yaptı. Memnun kaldı. Ama süre ilerledikçe hastalar çoğaldı bekleme süreleri arttı rabindevu almak zorlaştı artık. O gün önünden geçtim ben IVF servisinin kalabalık çok fenaydıııııı