candleart Zeynep2929 hayır erken öğrendiğimi söyledi ben 6hesaplıyorum ama onlar 3-4haftalık olduğunu söylemişti sorun betanın düşmesi canım sıkıldı yeniden yükselir mi sizce
Zeynep2929 candleart Allah bilir takip etmenizde fayda var dediğim gibi benim beta hiç düşmedi hep yükseldi. Eğer yukselmezse sizin kimyasal olabilir eğer öyleyse muhtemelen kanama görürsünüz. İnşallah aksi olur da yükselir tekrar hakkınızda hayırlısı olsun 🫶
Zeynep2929 Sementa63 yok ben ağızdan alıyordum ilacı. Sağlık ocağında bir doktor vajinal alırsanız daha iyi olur demişti denemiştim bir sefer hem çok igrendim hemde ilaç geri geldi hep bidaha da denemedim öyle.
Zeynep2929 mardine474 fitil değil. ağızdan alıyorum ben ilacı ve gercktn baş dönmesi mide bulantısı ve sersemlik oluyor 😄
Aysecan0335 Benim kanama v.s. yok ama doktorum önlem amaçlı kullandırıyor fitil şeklinde günde 3 kere bir önceki gebeliğimdede bu şekilde ilerlemiştik