mardine474 düzenli kullanınca faydası var. Bende kullandım ilk kızımda düşük tehlikem vardı kanamam olmuştu hastanede yatmıştım hatta iğne ilaç daha sonra eve gelince progestan devam etmiştim yanlış hatırlamıyorsam 13. Haftaya kadar kullandm çok şükür şimdi kızım 2 buçuk yaşında ☺️ ikinciye hamileyim 12 haftalık bu gebeliğimde de lekelenme ve kanama yaşadım ama çok şükür düşük tehlikem yoktu yinede lekelenme olduğu için progestan kullandım ilacın bitmesini bekliyorum bitsin bırakacağım ☺️ stres yapmayın derim daha çok etkiliyor 🤍