Selim_Alparslan Selam anneler bugün kontrolüm vardi. 25+4 haftaligiz 1 kilo 32 cm olmuşuz sizde durumlar nasıl 🌸
Auri Selim_Alparslan Sizle günümüz aynıymış ben de 25+4üm bugün 🙈 Haftaya kontrolümüz var heyecanla bekliyorum oğluşu görmeyi 🥰🥰
Smyye1B Selim_Alparslan 25+2 olduk bizde geçen hafta 24+0da 800gramdi doktor biraz fazla buldu kilosunu . Haftaya tekrar çağırdı ☺️
heyecanlibekleyis_ Selim_Alparslan benim 24+3 de 658 gramdı sizin kilonuz hakkinda doktor bisey dedi mi acaba benim bebis mi zayif 😊
Auri Selim_Alparslan Ayy inşallah hepimiz güzell haberler alırız Bizimki bir de nazlı göstermiyor kendini benim de elimde olsa her gün görmek isterim 🙈
Selim_Alparslan Auri bizimkide oyle hep secde pozisyonunda kuzum 🤩 detaylida doktor dürtünce açtı yüzünü kollarıyla kapatmıştı 🙃 simdide yine sırtı ve poposunu görüp geldik🤩😵💫
Selim_Alparslan Smyye1B bizde de 27 +4 çıktı ultrasonda kuzum benim ilk bebegimde 3 hafta öndeydi ama doğuma yakın haftasını yakalamıştı 🥰
Smyye1B Selim_Alparslan Benim ilk bebeğimde 37 haftanın içinde 3300 doğmuştu bende 5kilo doğmuşum muhtemelen genetik bizimkide şeker yüklemesi yaptık erkenden istedi doktorum sonuclarim normal sınırlar içerisinde. Ama yinede kontrollü gidelim diyor ☺️
tahamommy Selim_Alparslan henüz bir doktorum yok canım ya 🥲 bayramdan önce zaten detaylıya gittim diye 26. Haftada gideyim dedim
Selim_Alparslan tahamommy canım benimde doktorum gitti başka doktor buldum sagolsun tatli bir kadın inşallah onunla devam ederim artık değiştirmeyix
Selim_Alparslan heyecanlibekleyis_ evet diyet yapmamı istedi ama zaten bir şey yiyemiyorum kuzum genetik buyuk ihtimalle çünkü esim 4.5 kg doğmuş 🤭🥰
Herseydenbiktim heyecanlibekleyis_ Benimki bu haftada 550 gramdı iyi demisti doktor bence iyidir maşAllah💖
Mevsim5 Selim_Alparslan selaaaam canım. Ben en son 24+5te gitmiştim 832 gr 30 cm di. Bir hafta önde demişti dr. Yüzünü de hep eliyle kapattı sonraki muayeneyi bekliyorum heyecanla. Şimdi 26+4 haftadayız.
Selim_Alparslan Mevsim5 aleyküm selam canim. 1 hafta var aramızda 🥰 Bebekler cok nazli ya hepsi göstermemeye kadar vermiş 🤭
tahamommy Selim_Alparslan Başakşehir de 🥲 sen beylikdüzü taraflarında bakıyodun sanırım görmüştüm postunu
Herseydenbiktim Selim_Alparslan Ay maşAllah çok güzel, benim aslında bu aydan sonunda ama oğlumun böbreğinde genişlik var doktor 27 haftanda mutlaka görün genelde o haftalarda düzene giriyor dedi. Bakalım bakalımm🎀
heyecanlibekleyis_ Herseydenbiktim doktor bizdede 23 haftadayken sag bobreginde 4 mm genislik var ama 10 mm e kadar normal sayarız takip edelim demisti bi sonraki hafta gittigimizde bobreklerinde ki genislige baktı goremedi muhtemelen erken sunnet ettirmeniz gerekecek yinede takip ederiz dedi