Nghnnklcc 48 ile gebe kaldım 14 haftalık olduk 50 kiloda kaldım sizin özel olarak yediğiniz bişey var mı kilo almak için bebeği geliştirmek için kafama çok takıyorum doktor normal diyor ama bana bebek kilo almayacak gibi geliyor lütfen yardım edin
Yazmelegi_ Nghnnklcc 20 den sonra bi anda almıştım ben. Yumurta kefir ceviz ve ben son haftalar nesguik yiyodum
rumikaa Nghnnklcc çok normal canım ben ilk 3 ay zayıflamıştım sonradan kilo aldım 52 yle kalıp 80 le doğum yaptım sen düşün bebeişim 3300 doğdu muz kaşar kefir ceviz mutlaka hergün tüketiyordum
Ayseguls_baby Nghnnklcc ben kefir, muz, kaşar peyniri, avokado yemeğe dikkat ediyorum her gittiğimde doktorum bebeğin gelişiminin önden gittiğini söylüyor ❤️
Salihaa42 Nghnnklcc ben zayıf değilim ama 72 ile hamile kaldım şuan 30 haftaliga yeni girdim 1 kilo aldım bebegimde 1.500 kilo gayet iyi kilosu dedi
Pink29 rumikaa merhab günde kaç öğün ve kaç porsiyon beslendınız acaba ben de zayıf hamjle kaldım hala herkes ne kadar zayıfsın dıyor moralım bozuluyor aslında aldım bıraz ama çok degıl
Nghnnklcc Ayseguls_baby şükür bizim doktorumuzda bir hafta önden gidiyor dedi ama kafama takılıyor muz ve kaşar çok tüketiyorum haftada 2 defa sa avokado ama taktım sanırım
Esra1004 Nghnnklcc çiğ badem çiğ fındık avakado ceviz muz yumurta bunlardan yiyebilirsiniz bebeğe kilo aldırıyorlar başta bende almamıştım kilo ama bebeğimin kilosu gayet iyiydi şuan 37.haftamdayım toplam 9 kilo aldım bebeğimin kilosuda gayet güzel
Ayseguls_baby Nghnnklcc kaşarlı tost ye canım gelişimi iyiyse kafana takma yediklerin bebeğe yarıyor demek ki sana kilo aldırmamış
Salihaa42 Nghnnklcc aynen kilo almakla bebeğin kilolu olmasının alakası yokmuş onu anladım. Burdaki bir bayan bende 2 hafta önde ve 15 kilo civarı almış bebeği 1400 g. Benimki 1500. Faydalı şeyleri yedikten sonra fazla yemeğe hiç gerek yok
Esra1004 Nghnnklcc bebeğin gelişimi iyiymiş takmayın kafanıza siz öyle kilo almayabilirsiniz her hamilelik farklı önemli olan bebeğin gelişimi
Yalkan Senin kilo alman önemli değil canım iç karnın büyüktür bende kilo alamadım 35+3 olduk 49la kaldım şimdi56 57 gidip geliyorum bebeğimin kilosuda iyi Senin zamanlarında bende hiç kilo almamıştım ☺️
Oznurcivan Nghnnklcc Ben 44 kg ile gebe kaldım şuan 23 haftalığız 53 kiloyum bebeğin kilosu da gayet güzel beslenmenize dikkat edin zayıf hamilelerin bebekleri zayıf olacak diye bir şey yok korkmayın benim ablam da 44 ile gebe kaldı 4800 doğdu bebeği 😆
AnayimBenAna_ Nghnnklcc sade kefir, maden suyu, çiğ badem, ceviz, avokado, kaşar peyniri, yulaf ezmesi ve en önemlisi kırmızı et bebeğe kilo aldıran şeyler
Leontiine Nghnnklcc avokado bal ceviz karışım yapıp akşamları yiyen bir hamile tanıdığım var bebeğe çok güzel kilo aldırıyormuş bende 10 haftalık hamileyim istifra etmekten hiç bir şey yiyemedim inşallah geçince başlayacağım