Tueoku çok teşekkür ederim 🙏 ben normalde de alttan muayeneden çok rahatsız olan birisi değildim. Doğum sancıları çekerken de yapılan muayeneler beni rahatsız etmedi hatta doğumun ne kadar ilerlediğini anlamak için yapmalarını istedim. Devlet hastanelerinde çok sık yapıldığı söyleniyor burda ama ben Liv hospital da bana gerektiği kadar yaptıklarını düşünüyorum. Zaten bebeğin kafasının ya da kesenin yaptığı baskıyı anlamak için özellikle sancı geldiğinde yapılıyordu muayene. Sancı geldiğinde de pek bir şey umrunda olmuyor, anlamıyorsun bile. Alttan muayene değil, sancıların şiddeti yordu beni. Ama sizin böyle bir durumunuz varsa 37.haftada yapılacak muayene sizinmiçin çok önemli. Doğum sırasında da bir çok kez aynı şey yapılıyor çünkü. Rabbim her iki türlüsünde de doğumunuzda kolaylık versin inşallah 🤲