Melissayda Günaydın kızlar sezaryen olucam dualarınıza benide ekleyin 🙏 Rabbim herkesi sağlıkla bebişine kavuştursun inşallah amin 💜
Hamide_00 Melissayda sağlıkla kucağına al inşallah canım bi kaç saate bende gidiyorum aynı gün doğum yapıyoruz 🥹🌸
Zehrisler Rabbim en kolay en güzel şekilde kucağına almayı nasip etsin, sağlıcakla gelsin miniğin, anın tadını çıkar 🥰
ElaG @Melisayda Hamide_00 Sağlıcakla alın kucağınıza 🫶🏻 Bende 30+4 deyimm uyku tutmadı dualarımdasınızz 🥰 En rahat kolay güzel sağlıklı bir şekilde alırsınız inşallah kucaklarınıza 😍
Hamide_00 ElaG amin canım Allah razı olsun sizler de doğurmayı bekleyen bütün anneler de inşallah 🤲🏻💖💖
Zeydanus Benımde 14hunum kaldı. Kavusmama ucuncu sezeryan cok korkuyorum sag salım kavusalım hepımız bebeklerımıze 🫠🫠🫠
Melissayda @Zeydanus aminnn canım az kalmış kavuşmanıza bende de var korku benimde ikinci olacak rabbim kolaylık versin inşallah ❤️
Seymaaa05 Canım Benim sağlıkla git bebeğini de sağlıkla kucağına al 😍🩷 inşallah Ağrım olduğu için anca girebildim 🥹
Melissayda @Seymaaa05 aminn canım inşallah 🌸 ay aklım sendeydi iyisiniz demi ikinizde ben gitmeden gelmene sevindim 😍 bol bol yürü, kahve iç ağrılar zamanla azalır kuzum
Yuuki Yepyenibiranne 30+ dan sonra ciddi uykusuzluk geliyor tabi beni sıcaklarda etkiledi uyuyamıyorum yani
aysenuraskin Yepyenibiranne evet bende 30+4 şuan gece olunca uyuyamıyorum hem sıcak oluyor hem nefes alamıyorum evin içinde gezip duruyorum zor uyusam bile sürekli uyanıyorum. Son iki gündür kasıklarımda baskı hissediyorum sizde oluyor mu