Nurellaaaaaaa1212 5 aylık gebelikte 4. Gribimi oldum. Yine ıhlamur yine parol. Bi yandan kızımın kücülenlerini ayırıyorum bitik haldeyim. Sizde ne var ne yok
edabolukbasi3- Nurellaaaaaaa1212 sendeki de ne bağışıklıkmış be yerlerde totomu devirdim yatıyom uyku mode on
Ayseguls_baby Nurellaaaaaaa1212 sanırım ben de hasta olucam boğazım ağrıyor ellerimde hafif ateş var eşim de gececi sabaha kötü olursam acil yolu bizi bekler 🤷🏻♀️
Tuba123456___ Nurellaaaaaaa1212 iç güneyinden hallice hasta olma sansım bile yok hasta olunca tum ev hasta oluyor
Nurellaaaaaaa1212 Tuba123456___ ilkten benim olmam iyi oldu iyileşince de onları toparlarım şükrettiğim şeye bak
Tuba123456___ Nurellaaaaaaa1212 hamileyken de hasta cekmek zor oluyor iş nöbet ev çocuk birde hamılelık hastalığa zaman kalmıyor
Ayseguls_baby reyhan03K ilk hamileliğim beni neler bekliyor hastayken bilemiyorum inşallah çabuk toparlanırım 😌
reyhan03K Nurellaaaaaaa1212 dikkat et canım hamilelikte en zoru hasta olmak 😞 vitamin al meyva bol yemeye calis
panikprenses Nurellaaaaaaa1212 ben de usuttum 34+1 🫠 sancim var bogazim sis burnum tikali basima vuruyor acilden serum aldim ter atmaktan 5 kg verdim gebelikte hastalik cok zor 😬