MeltemAksan Nur124 benim 150 nin üstündeydi ve direnç gösterip düşmedi sizin ölçümleriniz normal görünüyor.
Pamuksekercim Nur124 korkmana gerek yok cnm ben şeker hastasıyım benim doktor öle dedi bende diyet yapıyorum bı yandanda kontrol altındayım
Nur124 Pamuksekercim ben devlete gidicem bu sefer önce kadın doğuma mi soylemem gerekiyor bu konu hakkında bilgim yok
Nur124 Pamuksekercim yani bilmiyorum bir kere ölçtüreyim dedim arkadaşımın aleti var onda böyle çıktı en son sağlık ocağında glukoz 83 çıktı açlık bugün tekrar olcturdugumde kahvaltıdan 2 saat sonra 127 çıktı var mı yok mu bende bilmiyorum