Melos02 aynı şeyi yaşadık.Özel bir muayenede yaptırmıştık profesördü perinatoloğumuz.İkili taramada ve 23.haftaya kadar her şey yolundaydı detaylı da da her şey yolundaydı sadece kalpte parlaklık gördü ve down belirteci olabilir dedi.Fetal önerdi sonra keşke başta yaptırdaydınız dedi oysa ki naşta kendi gerek görmemişti. İçimiz rahat etmedi yaptırdık 15 bine, 3 hafta bekledik yurt dışına gitti sonuç ramazan ayında bu sürede herkes dedi ki bizim çocuğumuza da dedi bişey çıkmadı kalpte parlaklık tek başına bulgu değil dedi kendi takip doktorum da aynısını dedi .Sonuç çok şükür temiz çıktı..içinizi rahat tutun bu saatten sorma çıksa bişey yapacak mısınız bunu düşünün.. ense ve burun normalse hiçbişey olmaz.