Melos02 ben en başından beri perinatoloji takipliyim yüksek tansiyonum olduğu için. Bizde de detaylı ultrasonda kalpte parlaklık göründü, 2li taramamızda sıkıntı yoktu. Başka bir yere daha gittim detaylı ultrason için oradaki doktor bu durumun down sendromu ile ilgisi olmadığını, bu düşüncenin çok geride kaldığını ispatlanamadığını söyledi. Doğduktan sonra 6.ayına kadar da bu durumun geçmiş olacağımı söyledi. Şuan 34.haftamdayım. Bir sıkıntımız yok şükür. İçini rahat tut♥️