Teodorus Merhaba kızlar ben ikinci bebeğimi bekliyorum hayırlısıyla ilk bebeğimde travel sistem bebek arabası kullanmıştım sonra da sattım aşırı yer kaplıyordu. Neyse şimdi bebek arabası arayışındayım kabin boy olanlara bakıyorum fakat yenidoğan döneminde kullanılır mı? Bilgisi olan yazarsa çok sevinirim
SM5534 Teodorus Ben joinin kabin boyunu aldım bebeğim doğduğundan beri kullanıyorum travel sistem almadım sırf görüntüsü için gayet kullanışlı kabin boyda
beydossss Teodorus ben kullandım canım kraft rambla kabin boy kullanıyorum doğumdan itibaren kullanmaya başladım zaten ilk üç ay çok hareketli olmuyor bebekler sorunsuz kullanıyorum yani öneririm ayrıca çok hafif araba bebeğim kucağımdayken tek elimle açıp kapatıyorum
Talentedmom Teodorus ben elele baby aldım kabin boy puseti de var ama üstten takılıp çıkarılıyor travel değil bakın isterseniz
tahamommy Teodorus artık kabin boylarda da pusetli olanlar var, elele vita ve kraft tokyo plusa bi bak istersen ilk zamanlar sepeti çıkıp puset takılıyor sonraki zamanlarda sepetle birlikte katlanıp yer kaplamıyor ikiside
SM5534 Teodorus Aynı joie marka Puset aldım kullanıyorum puseti takarken bebek beni görüyor ama araba bölümünü pusetsiz kullanınca bebek görmüyor beni tek sıkıntı o ama sırf görüntüsü için travel sisteme bence gerek yok diyorum
Eres26 SM5534 bilmediğim için soruyorum Arabaya ayrıca puset alıp takınca travel sistem olmuyor mu Farkı ne Bebek arabası konusunda kafam çok karisik
SM5534 Eres26 travel sistem olmuyor kabin boyun avantajı hafif kolay katlanır olması ve yer kaplamaması travel sistemde 6 aydan sonra genelde kabin boya geçildiği için ben şahsen direk kabin boyu tercih ettim çok yer kaplamasın bana kolaylık olsun diye
maihayal Ben de sunny baby novanın kabin boy modelini aldım ayrıca puset geldi görümcemden ilk zaman onu takarak kullanacağız inşallah, çift yönlü hafif ve katlanınca az yer kaplayan bir araba tavsiye ederim
SM5534 Eres26 Benim bebeğim suan 4 aylık puseti kullanıyorum hala.Kullanmadıgım zamanlarda oluyor puseti bazen sevmiyor bende arabanın içini yatak gibi yapıp pusetsiz kullanıyorum.
Eres26 Talentedmom hayırlı olsun arkadaşım da elele kabin boy kullanıyor çocuk 2 yaşına yaklaştı büyüdükçe sırtını dik konuma getiriyorlar ya tam dik olmuyormuş çocuk tam oturma pozisyonunda olmayınca huzurlaniyormus sırtına ekstra minder vs koyuyorlarmis Sizdeki de sırtı tam dik olmayandan mı?
SM5534 Eres26 olur ama arabayla yolculuk yaparken Puset mecbur olmalı kucakta götüremezsiniz bebeği 🥰😃
Talentedmom Eres26 ben sana modelini yazayım bir bak istediğin pozisyona geliyor Elele plane 2 kabin tipi travel sistem bebek arabası puseti sonradan ekleniyor üzerine tak çıkar yapıyorsun kabin olarak kullanılıyor
SM5534 Teodorus yooo apart arabada var zaten alırken arabada yan aparatı çıkıyor o aparatlara takıyorsunuz bizimkinde vardı başka kabin boylarda yokmu onu bilmiyorum
sendekimsinnn Teodorus benim kullandıgım modelde o aparatı gelmişti sonradan ona uygun aynı marka puset aldım oldu
Eres26 Talentedmom Trendyol yorumlarını da inceledim de çocuk büyüdüğünde sırtı tam dik tam oturur pozisyonda olmuyor demişler Bi çok arabada bu sorun var sanırım
Talentedmom Eres26 onu bilmiyorum ama gayet rahat gözüküyor katlayıp kaldırdım doğuma olduğu için dik istiyorsan ilerisi için baston bebek arabasınalabilirsin