Selam canım 2 hafta fazla bence de. Dün kontrolüm vardı gittim 36dayım doktorum salı günü cagırdı yakından takip edicez dedi. Ve dediki günde 10 defa hareketini hissetmen lazım en az dedi. Benim bebem de zaten çok hareketli yani zaten bence çok hareketli oldugu için dolandı 10gün önce böyle bişey yoktu. Üzüldük bir de karın çapı 1.5hafta gerilemiş asıl ondan korktu açıkcası. Sürekli takipte ol dedi. Nst ye acilde de alıyolar sanırım zaten bişey hissedersen gider baktırırsın çok da stress olmaya gerek yok. Dogumla alakalı da şunu söyledi; kordonla da dogum yapabılırsın problem teşkil etmiyor ancak kordon boyu kısaysa sezeryanla alırız dedi. Kordon boyu ile alakalı dedi bunu da anne karnında ölçebiliyorlar mı bilmiyorum heyecan ve stressten sormayı unuttum 😅 Ama dogum baslar da normale doğurmaya çalışırım sonra doguramam ve sezeryanla dogurursam korkuyorum hem alttan dikiş hem sezeryan dikişi mahvolabilirim. Hiç riske atmayalım sezeryanla alalım derlerse tamam diyeceğim mecbur…