Bebiş doktor söylediyse vardır bir bildiği çünkü suan 38. Haftama girdim yaklaşık 1 aydır benimde bebeğimin boynundaymış kordon gün içinde hareketlerini hissediyorsan sorun olmaz demişti doktorum üstelik bebeğim haftasına göre biraz iri 3700 kg falan suan sanırım cumartesi günü sezeryanım var(zaten sezeryan istiyotdum) anne karnında sanırım bir sorun olmuyormuş sadece normal doğum istersen şayet normal doğum ihtimalini ortadan kaldırabiliyormuş bebek çıkarken boğulma riskine karşı onun dışında bende 2 hafta da bir gittim kontrole ve bebeğim o kadar hareketli ki bazen şaşırıyorum bile. Sende hareketlerini kontrol et azalma görürsen mutlaka doktora git ama içini ferah tut bence anne karnındayken bu çok normalmiş 💖