Mgeee31 benim siğilim senelerdir vardı gebelikte çıkmadı ben düzenli aralıklarla doktora yaktırıyordum hamile olunca yaktıramadım tabiki mesela şuan hiç siğilim yok doğumdan sonra bir kez yaktırmıştım inşallah çıkmaz. Doğum vakti geldiğinde ebelere söyledim siğilim var diye gelip doktorum içine baktı içinde yok doğum yapabilirsin dedi vajinal doğum yaptım