Diamondstallion Yenidoğan için şampuan önerir misiniz? Chcco kullanıyoruz ama gözlerine hassasiyet yaptı sanırım. Göz yakmayan, memnun kaldığınız markayı paylaşırsanız çok sevinirim.
Asya1122 Diamondstallion kızım 4 yaşında doğduğundan beri Sebamed kullanıyorum bebeğime de aynısını kullanicam memnunum alakası vardır mutlaka çünkü zorunlu olarak bir ara başka şampuanla yıkadım saçları değişti resmen. Sebamedle daha güzel sanki saçları:)
Diamondstallion 3_bebelianne teşekkürler sebamed ve ecowell var aklımda da ikisini kıyaslasanız hangisini önerirsiniz?
Diamondstallion Asya1122 aaa çok teşekkür ederim güzel günlerde kullanın hiç göz hassasiyeti yaptı mı acaba
[silindi] Diamondstallion aşkım incia köpük kullanıyorum memnunum ama ecowell saç uzatıyor dediler ecowelle geçicem
3_bebelianne Diamondstallion bu sefer ecowell aldım ben içeriği daha temiz oğlumu sebamed ile büyütmüştüm araştır karar ver canım
Asya1122 Diamondstallion yapmadı bizde göz hassasiyeti memnun da kaldım ama yorumlarda içeriği değiştirilmis falan yazan var şimdi üzüldüm ya
TAkilicci Diamondstallion tam 4 sene önce almaya başlamıştım ecowell ilk aldığım da 29₺ idi allahımmm 😂😂😂
Srp53 Diamondstallion ben incia kullandım memnundum şimdi iva natura kullanıyorum yine bir sorun yaşamadık