Atnc dimi sürekli hani bir şey olcak mı azcık Bi ağrısı olsa insanın hemen bebek mi geliyor, kontrole gidildiğinde inşallah başka bir şey daha yoktur filan diye normal gebelerden çok daha fazla düşünülecek, psikolojik olarak etkilenilcek şeyler yaşıyoruz bir de benim sürekli yatmam gerekiyor o da ayrı bir zorluk, ama dayanıyoruz hepimiz napalım daha kucağımıza almadan anne olduk resmen 😇❤️🌸