Selamlar, gebeliğimin 14. Haftasındayım ve ara ara acaba bebeğim içerde iyi mi? Herşey yolunda mı? Diye kendimi yiyorum. Forumlarda bazen kötü şeyler okuyorum onlardan etkileniyor olabilirim belki ama size de bu oluyor mu? Oluyorsa bununla nasıl başa çıkabiliyorsunuz?