Krispiim16 Mervettt bende dün aldım canım benetoyu satıcılar falan pek önermedi prava diye bir marka var bu kanz markasını yapan firma bir çok arabayı onlar yapıp kanz isimlini veriyormuş ve o yapan firma da prava adında bir araba çıkarmış yerli üretim parçasını bulmak da kolay ve çok beğendim normal puseti ve yeri oldukça geniş ve kaliteli sürüşü de çok güzel tavsiye ederim bi bak incele henüz kızım doğmadı kullanmadım ama çok beğenerek aldık 😌😂 benotoyla arasında çok bi fiyat farkı yok açıkçası hatta odasını vs takım aldım bi yerden Benin’iyle aynı fiyata geldi
Gamzelibebek Mervettt ben joie litetrax 4 alacaktım kararımı vermiştim ama geçen ebebeğe gidip baktım bir öncekinde ağırlığına bakmamıştım hamile olduğum için. Biraz kaldırmaya çalıştım çok ağır. Bayan olarak tek başıma kaldırım nasıl çıkılır ya da toplu taşımaya nasıl binilir. Ve sonra gördüm ki baston dışındaki tüm arabalar çok ağır. Orda kullanan birileri gördüm gittim sordum adam ben erkek olmama rağmen zorlanıyorum dedi. Vazgeçtim öyle olunca chicco liteway”lerden birini almayı düşünüyorum hem hafif hem baston. 1 yaşından sonra gidip baston araba alcağıma başından baston alcam. Bi süre de kanguru kullanmayı düşünüyorum. Bebekler de en çok baston araba seviyor zaten iki defa araba almanın hiçbir mantığı yok
Mervettt Gamzelibebek chicco da çocuğun kayma ihtimali oluyormuş canım dün öyle bişey okudum haberin olsun.
merv0384 Gamzelibebek bana da çok saçma geliyor 2 defa araba almak o yüzden casual vista almayı düşünüyorum ona da bi bak istersen canım
senayck Dilra benim arkadaşım da baby plus canyon kullanıyor 7aydir memnunmuş bende fazla para vermeye gerek yok diyerek onu düşünüyorum kahveyi beğenmiştim ama arkadaş yakından gordum kahve güzel durmuyo siyah ve kırmızı güzel dedi
Kelebek90 Kosmerim ben ranger aldım, kullanmadım henüz, travel sistemde portbebe ile kapanışı hoşuma gitmişti, birde öyle ağır değil, sürüşü kolay gibi, yağmurluk yok olsa iyi olurdu, ama spor şık bir araba
Nesliihann Kelebek90 bende almayı düşünüyorum da iç kısmı nasıl rahat mı birde araba hafif mi kullanış kapanış açısından 😊
Kosmerim Kelebek90 yağmurluğu ayrı alınıyormuş 30 tl gbi bir fiyat görmüştüm yanlış hatırlamıyorsam iyi günlerde kullanın😊
Yenibebeklianne Mervettt casual candillac alacaktım stokta olmadığı için casual candillac air antrasit rengini aldım. Arabayı kurduk kalitesi sürüşü her şeyi tek kelimeyle harika ve rengi de çok güzel . Tavsiye ederim.
Yenibebeklianne Dilra ben ilk ondan alacaktım e bebek magaza sorumlusu hiç önermedi sürekli tamir için geliyormuş müşteriler. Kendimde baktım çok kaliteli değildi güneşlik kısmını tutan şeyler dikişlerinden hemen patlıyormuş. Ikinci çocuğa bile kalmaz dedi yani.
cherryup Prego impala 2020 modelini aldım hem markası hem fiyatı hem videoları beni tatmin etti ama tabi daha kullanmadık.
Mervettt ceco ben ona baktım geçen ama yoktu buradaki e bebek te kraft oslo vardı oda güzel duruyordu onu duydun mu canım hiç
ceco Mervettt evet hattaha onu alıcaktan satıcı bana fit i gösterince fiti aldık fitin de özelliği puseti veya ana kucağını da kendi göre aşağı yukarı inirebiliyorsun sürgüsü var kendine göre ayarlayabiliyprsyn
Papatyammm ben wellgro Q3 modelini aldım çok beğenerek.Görünüş olarak çok ihtişamlı çok şık fakat biraz hantal bir araba.Henüz kullanmak nasip olmadı ama tek başıma merdivenlerden çıkarabileceğim gibi değil sanki.
Kelebek90 Nesliihann puseti dar değil rahat kullanılır, kullanmadığım için yorum yapamıyorum ama travele göre hafif geldi bana, kumaşı falan güzel, yeşil renk benm ki 4 terlekte tek düğmede çıkıyor, kullandıkça artı eksi yönleri belli olur, şimdilik güzel geldi😀
aaasenaaa Kosmerim ankara satış noktası neresi oluyor ben kendilerine sormuştum ankarada yok demişlerdi
Kosmerim aaasenaaa toker bebe Çukurambar ankara ve toker Bebe natevega mağazası yazıyor internet sayfalarına girince “nerelerdeyiz” başlığı altında