izelaren Bat 24, ovülasyonda tam pik görmedim ama dün gece kaşık ağrısı ve hassasiyeti oldu akıntım baya vardı değerlendirdik
Yenihayatyeniumut51 Moz Beril63 Mariam2 Kızlar sizi burda aktif gördüğüm için sizinle de paylaşmak istedim 🙈Benim bat 20 Bu sabah ilk idrar ile novacheck test yaptım çok silikti.Hatta şöyle ki sabah işe gitmeden foto çektim fotoda gayet silik çizgi var bi eve gedim çizgi yok kurumuş beyaz olmuş test Neyse az önce yine test yaptım
Beril63 Ben de şu an beyaz şeffaf akıntı var dün ve öceki günü de kasık ağrısı vardı akıntı dün de oldu ilişkiye iki günde bir diyorlar bugün tekrar niyetim var siz ne dersiniz
Moz Beril63 dün ve bugün yumurtlama sizin o nedenle bugün de değerlendirin.veya 10-11 yumurlama bugün çatlama olailir.Kısacası bugün de önemli
Beril63 Ara ara kasık ağrım bazen de şeffaf akıntı çok değişik hissediyorum ilk kez gebeliği planlı denediğim için galiba
Moz Beril63 bu arada ben geçen ay çatlamanın son saatleri değerlendirdim sadece yumurtlamayı kaçırmıştım tutmadı fakat sanki hamileyim gibi belirtiler yaşamıştım kasık ağrısı iştah artması bazen bulanma vs.O nedenle dedim psikolojik olabilir diye
Beril63 Ama 10 unda akıntım yoktu sadece kasık ağrım vardı kasık ağrılarım da o gün başladı dün ve bugün şeffaf akıntı var sadece
Moz Beril63 spermler tüpte bekliyor 3 gün ve yumurta folikülden çıktığı anda spermle karşılaşıyor.Yani yumurtlama zamanı sperm olmalı sizde de vardır.Bu ay sevinelim inş.2 kaybım var üzgünüm bende sürekli
Beril63 Moz inşallah siz de hayrılsıyla kucağınıza alırsınız benim de geçen yıl bir kaybım oldu. Spontane bir gebelikdi plansızdı ama çok üzülmüştüm o yüzden iyi bilirim.. o zamandan bu zamana ilk kez planlı deniyorum