Ggggggggggg MerveNural evet gebeliğin ilerleyen evrelerinde çıkıyormuş bi ihtimal dedim işte 😂 hep vardı herhalde farketmedim demek ki
Polo Ggggggggggg hamileliğm nerdeyse 25. Haftasından sonra o çizgi çıkıyor. Tamamen pskolojk. Gerçekten akışına bırak , gebeliği düşünme. Zamanı gelince testini yapar öğrenirsin İnş Allah nasip eder sağlık bir hamilelik ve sağlıklı bir yavru 💙
Ggggggggggg Polo bikaç aydır saldım üzerinde düşünmüyorum ama adet yaklaştıkça yine aklıma düşüyo kısmet diyorum artık Allah gönlümüzdekini hayırlı etsin sağlıklı sıhhatle inşallah 🙏🏻
melegiminannesi Polo sizede aynı seyi söyleyeyim ben 9.haftalık gebeyim 4. Haftamdan beri kahverengi cizgim var psikolojik değil yani☝️
Neroizm Ggggggggggg gobek cizgisi orada bizim baklava dedigimiz kaslarin ayrilmasiyla cikiyor bildigim kadariyla, karniniz sismeden cikmaz.
Ssseval Ggggggggggg ben 35 haftalık hamileyim o çizgi bende bile çok hafif belli herkeste çıkmıyo bence
Ggggggggggg Ssseval aynen herkeste çıkmıyormuş internette ilk aylarda da çıkabilir diye okudum ama belki vardı önceden bilemiyorum o yüzden ona ümit bağlamamak gerek bakalım test yapıcam yarın
melegiminannesi Istahsizanne ben suan 9 haftalık gebeyim 4. Haftadan itibaren bende var o.göbek cizgisi erkende cıkabilir bu tamamen bünyeyle alakalı
MerveNural melegiminannesi masallah :) demek ki öyle ama belirgin bi sekilde anlasilmasi o ayda olur yani ben demiyorum bunu :))
Polo melegiminannesi hmm ilginç İşte demekki her gebelik farklı. Ondan birbirmizle mukayese etmemiz bile yanlş
Ggggggggggg tugbamehmetbaki evet kişi yapısıyla alakalıymış ve esmerlerde daha fazla grülüyormuş sanırım
Elif78 Ggggggggggg göbek çizgisi en baştan oluşan da var sonradan oluşan da var canim insallah hamişsindir 😍
melegiminannesi MerveNural herşeyi kağıt üzerindeki gibi alsaydık hayatımıza suan bebeklerimiz yoktu bile kuzum 😀
Aysegolcuk Misafirim alakası yok canım benim 2 tane çizgi var hem yukarda hem aşağıda kızım olucak inşAllah
Misafirim Istahsizanne cinsiyeti ne bebeğin çizgi olunca erkek diyolar o yüzden merak ettim hurafeler mi yoksa gercekmi