Ggggggggggg Merhaba, adetime bir hafta var normalde hep kaşık batmam oluyodu şüpheleniyordum bikaç aydır ama bu ay sanki sağ kasığımın içinde iğne var sağa sola batıyo farklı ve göbek deliğimden aşağı doğru hafif bi çiZgi farkettim önceden var mıydı bilmiyorum ama hamilelikte çıkıyormuş sanırım gerçi üç aydan sonra diyende var ama böyle bi belirti olabilir mi sizce?
Aysegolcuk Ggggggggggg benimde kahverengi çizgim var ve 28+4 haftalık hamileyim hamilesindir muhtemelen yarın kan testi yaptırmalısın bence canım
Gulcan80 Ggggggggggg benimkide cok erken olmustu hata ilk cizgi birinci hafatda cikmaya basladi bende senin gibi dedim bunun 3 ay sonra cikmasi lazim diye demek biz farkliyiz diger kadinlara gore🤗🤗
Mila_68 Merhaba canım inşallah hamilesindir ama göbek çizgisi çok daha sonra ortaya çıkan bir şey.Yani bu kadar erken olmaz.Sen bekle bence ve adetin geçince test yap😊
Ggggggggggg Aysegolcuk inşallah yaa, sağlıkla hayırlısıyla kucağımıza alırız inşallah hepimiz 🙏🏻 Yumurtlamam geçeli 7 8 gün oldu 21 28 günde bi adet oluyorum kan da çıkar mı şimdiden erken olmaz mı 🤷🏻♀️
Leylayasin Canım bende dün test taptım hamileyim bugün adet günümdü. 1 haftadır benim de karnımın altındaki cizgi dikkatimi çekti inşallah sende hamişsindiirrrr 🥰❤️
Ggggggggggg Leylayasin yaaa inşallah heyecanlandım valla şuan 🥰 inşallah güzel bi hamilelik geçirirsiniz , sağlıkla kucağınıza almak nasip olsun ♥️
Ggggggggggg Aysegolcuk üç gün daha bekleyip erken gebelik testi yapayım o zaman ya her ay da on kere yapıyorum bu ay yapmak istemedim aslında düşünmemeye çalıştım üstünde inşallah unutup yapmam ama çok zor 😂
Istahsizanne Göbek çizgisinin o kadar erken çıkması mümkün değil.. 5.aydan sonra çıktı bende. İnşallah hamilesindir. :)
Ggggggggggg Istahsizanne inşallah 🙏🏻 Bi umut dedim işte test yapıcam ama bekliyorum adetime kadar dayanamcam ama galiba
melegiminannesi Istahsizanne ben suan 9 haftalık gebeyim 4. Haftadan itibaren bende var o.göbek cizgisi erkende cıkabilir bu tamamen bünyeyle alakalı
Misafirim Istahsizanne cinsiyeti ne bebeğin çizgi olunca erkek diyolar o yüzden merak ettim hurafeler mi yoksa gercekmi
Istahsizanne Ggggggggggg eczanelerde erken gebelik testleri var, adet gününden 6 gün öncesine kadar gösterebiliyor. 🙏🏻😊 bilginiz olsun
Ggggggggggg Istahsizanne evet biliyorum maaşımın yarısını onlara yatırdım dört aydır 😂 inşallah bu ay son olur 😳
Ggggggggggg Gulcan80 ay inşallah ya ne zaman öğrendiniz gebeliğinizi adet gününü beklemiş miydiniz? 🙄Umarım sağlıkla kucağınıza almak nasip olur 🙏🏻🥰🙏🏻🙏🏻